Sunday, September 14, 2008

Bintang, Aku, Dia dan juga Cinta

Perhatian: Entri ini seperti kejiwangan tapi Oh tidak sebenarnya.

Saya ini sedang berada dalam keresahan dan ketidaksenangan hati.
Ketakutan pun ada juga.

Salah satu cara untuk menghilangkan tekanan itu
maka wujudlah entri seperti ini.

Saya suka.
Saya gembira.
Membacanya.

Abaikan tatabahasa yang rosak, ya.

Aku & Dia menggapai bintang.
Eceh eceh.
Poyo.
Hahahahhahha.

Suka gambar di atas ini amat, sangat, bangat.

Siapa nak bergambar seperti itu boleh pergi ke Mines.
=)



Yang di atas ini ditujukan untuk Hanafee.
I love you!

Saya buat sendiri.
Ketika mengantuk petang tapi tak nak lena.
Tidak susah.
Hanya kretiviti dan fokus.
Guna Microsoft Word 2007 sahaja.

Sekian. Tamat.
Terima Kasey!!!!

14 comments:

Witty Hanafee said...

i love it!!!!!!! it looks nice!!!!

DeWi said...

heee~ mahu menjadi pujangga bintang ke skang.... huuu~

aish sab kemaruk bc entry berunsur puitis.. hee~

Bubbly Summer said...

Apa itu pujangga? Haish. Semakin berseni nampaknya ayat kau shuwa.
Hahahha.

Ye aku mmg tgh gila puisi.
Malah dari dulu lagi.
Inggeris Melayu semua sekali.
Kalau kau ada jumpa laman puisi baru, marilah kongsi kongsi.

Woo hoo~!!!!

berjaya akhirnya aku berpuitis spontan.

Ini macam ada bakat ni. Wahahhahah. Kelakar.

' sLay said...

jgn dipegang bintang tu.kene karen nnti susah plak=p

tokentasya said...

sweeet =)

cbenc12 said...

ish.. begitu romantic sekali~

mOOn said...

cpt sab..kawen 4ribu..keh3...

kamu mau sama itu DSLR atau cincin 8 permata..

siapa kata zaman moden tidak ada cinta selepas kahwin?

haha...

ReDoNe said...

sab macam nak jadi penglipur je..
penglipur jeti usang da xde, sab la ganti.. wakaka..

cinta itu ada dimana2,
hanya manusia sahaja yang buta.

wakaka.. ^^

aMiRa HaNaNi PutRi said...

apa ni jiwang2...
heish...

Summer said...

hahahha

Sekali sekala jiwang apa salahnya...
Bukan setiap saat pon. hikhik.

=D

Jendela said...

oit jgan rapat2 sab nikah dulu..huhu

Summer said...

@ jendela: Baik En. Meri.. nanti dah nak kawin aku jemput k? hehehe. Thank you for reminding. =)

Pjoyz Zul said...

gile jiwang.. hahahahahah

Bubbly Summer said...

Eleh pjoy, ayat bm kat blog ko tu sbnrnya lagi jiwang dari aku.. ade diriku..dirimu... -ku -ku -mu -mu =P